VILL INTE SLITA MIG FRÅN MIN SKÖNA SÄNG!

Godmorgon!! 
jag sitter fortfarande i min varma säng och har ingen lust att gå upp för att fixa mig och gå ut när jag såg vädret.. Men det finns lite saker som jag måste göra idag & jag kan inte skjuta på det så det är bara att lyfta på min lilla rumpa och ta mig till duschen.. där kommer jag väl också fastna ett tag haha, jag kan duscha i timmar under varmt rinnande vatten ;) 

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska hämta upp Joakim klockan sju och sen ska vi nog bara hem och äta och mysa :) Vill färga mitt hår också, men det kanske jag tar imorgon, vi får se! 

Nej jag vaknade klockan nio och nu är klockan snart halv tio och jag har fortfarande inte kommit upp ur sängen, det är inte okej.. så nu ska jag skynda mig lite..


Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0