EN SKÖN DAG

Hej igen! 
Efter att jag hade lunchat med mamma och varit där ett tag så åkte jag hem igen tänkte jag lite snabbt innan jag skulle träffa min kompis men vi bestämde oss för att ta det en annan dag istället så jag har bara varit hemma efter det, ganska skönt faktiskt :) 

Pratat med melanie i någon timme också, gud vad jag saknar mina tjejer melanie & emelie, men vi ses snart igen alla tre ;) 

Jag somnade till i soffan förut och sov i två timmar, så jag hoppas jag kan sova ikväll för joakim kommer vara trött han har ju jobbat haha.. 

Nu ska jag fortsätta kolla på tv en stund till innan jag ska fixa mig lite och åka till centralen. slänger in ett inlägg lite senare! 

puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0